Привід усім
передслівя:
от сьогодні вирішив розказати свою версію тактик гри в козаки
тому що я бачу що гра багатьох мало чому вчить
так от поскільки я вважаю що україна найкраща то розповім про те як нею грати
перевага україни в тому що в неї швидкий економічний розвиток і їй непотрібно переходити в 18 сторіччя.
я не мега класний геймер в гру ! просто хочу грати з тим хто знає як грати економіка:
-коли гра без часу розвитку на економіку не потрібно приділяти багато часу тим більше коли мапа невелика і ворог може бути недалеко. розвиток економіки такий самий як при грі з часом ненападу але спочатку будується один головний центр і пізніше коли вже будуть війська можна буде будувати інші.
-коли гра з часом ненападу економіка розвивається в першу чергу для того щоб потім швидше можна було зробити всі агрейди. з самого початку гри потрібно багато робітників а для цього потрібно як найшвидше будувати 3 головних центри для цього як найшвидше будуєм ринок і там міняєм вугілля золото і залізо на дерево щоб набрати 11000 для 3-го центру потім з 3-х центрів робітники вже йдуть на шахти які потріно будувати як найбільше і не жалкувати на це коштів паралельно добувати дерево і каміння.
ВАЖЛИВО зробити 2-й абгрейд в Млині щоб було багато їжі - потрібно щоб на полі було багато косарів незабути робити абгрейди в академії для добування їжі дерева і каміння. намагатись швидше поробити 2-й абгрейд у всіх шахтах щоб було по 10 чол. в шахті.
розвиток будівель:
-коли гра без часу розвитку першим ділом будується млин і кузня, потім будується один барак потім відразу ж конюшня потім будуються 2-й і 3-й барак паралельно будується ринок незабуваючи про академію яка будується весь час одною с перших коли конюшня готова заказуються козаки які йдуть на розвідку щоб робити диверсії (захоплювати селян, шахти, будівлі або просто відволікати суперника від економічного розвитку). при такому розвитку паралельно розвивається єкономіка з врахуванням розміщення на карті- не потрібно забувати про прикриття власних шахт і будівель. перевага україни що работників важко захопити в полон(щоб захопити укр.селюка потрібно захопити укр.шахту і з захопленої шахти вивести українця).
-коли гра з часом ненападу в першу чергу розвивається економіка - паралельно будуються бараки і конюшні. для перемоги потрібно збудувати як найбільше бараків і конюшень. при нормальному розвитку і швидкості гри за 30 хв розвитку має бути неменьше 6 бараків і 3-х конюшень в залежності від величини часу ненападу потрібно незабувати будувати пушкарні - тому що артилерія рулить наприклад при 30 хв ненападу пушкарні потрібно будувати через 15-20 хвл від початку гри. це робиться для того щоб розвиток артилерії не заважав загальному економ. розвитку і розвитку апгрейдів.
важливий момент: коли будуються стіни (чи дерев. чи камьяні) потрібно слідкувати за селюками тому що вони можуть виявитись по різні сторони стіни і тому в кінці коли вже закінчиться будівництво ті леляни які виявились поза огорожею будуть шукати шлях - як перейти за огорожу і тому вони можуть піти на тереторію ворога або залишитись стояти під стінами. це користно шкідливо коли грати не україною тому що відразу ж захоплюються селяни і віддається нація супернику! так само україна може спробувати захопити ворожих селян НЕУКРАЇНЦІВ які завтикали "під парканом"
важливі апгрейди:
-коли гра без часу розвитку перші апгрейди в млині і кузні для добування їжі (важливо зробити 2-й апгрейд в млині)потім коли зявляється академія в першу чергу робиться апгрейд на швидкість перезарядки стрілків потім по мірі можливості робляться апгрейди на швидкість появи кінноти і апгрейд на атаку стрілків. по мірі можливості робляться всі стандартні економічні апгрейди.
-коли гра з часом ненападу розвивається спочатку економіка - як найшвидше робляться апгрейди в кузні і млині(2 шт.) потім апгрейди на добування дерева і каміння(2 шт.) по мірі можливості розвиваються атака і оборона юнітів. важливий апгрейд на силу вистрілу рушниць (потрібно 21000 вугілля)
ВАЖЛИВий МОМЕНТ! при розкачці стрілків ОБОВЬЯЗКОВО!!!!!СПОЧАТКУ робити апгрейди в бараках а ПОТІМ в академії!!!!! при такому розвитку пошкодження укр.стрілка буде 78 - тому що апгрейди в академії множать мінімальне число атаки-якщо спочатку зробити апгрейди в академії то резултуюче число буде меньшим.
оборона:
-коли гра без часу розвитку будівлі потрібно будувати компактно і старатись їх розміщати так щоб було легко оборонятись. точку збору війська ставити близько біля центру бази щоб легше оборонятись. в залежності від розміщення на карті потрібно тримати війська у всіх кінцях бази де можуть зявитись вороги. для оборони добре підходять стрільці - їх можна ставити невеликими групами з різних сторін бази. при швидкій грі потрібні швидкі юніти - це козаки - їх добре тримати близько коло центру бази щоб вони могли швидко прикрити стрілків якщо буде атака.
-коли гра з часом ненападу бараки і конюшні будуються далеко від центру бази в форму огради (в лінію). респ війська робити в одну точку з боку ближчого до ворога. так само як і при швидкій грі - розтавляти стрілців групами по бокам бази. можна ще збудувати деревьяну ограду(ефективно при грі проти україни) - це ефективно коли зразу на оградою стоять стрілки і при швидкій атаці кінноти ворога ограда затримує і дає час на підтягування кінноти - яка тримається коло центру бази.
ВАЖЛИВИЙ МОМЕНТ! козаки - тривимірна гра - на ландшафті трапляються горби - це дуже добра тактична точка тому що стрільці які стоять на горбу - можуть стріляти далі ніж ті хто стоїть під горбом-цедає велику перевагу - і при обороні при розтановці стрілків потрібно ставити їх на горби !
атака:
-коли гра без часу розвитку на початку гри основна задача як найбільше нашкодити супернику вилазками тим самим призупинити його розвиток. якщо гра просто неукраїни-можно спробувати захопити націю(це дає додаткову кількість жилих місць і можна будувати камьяні стіни) також можна захоплювати неприкритих селян. тобто напочатку гри бій ведеться в основному кіннотою-так будуть мінімальні втрати і максимальний результат. втрілки використовуються для оборони. потім коли вже армія більш меньш велика - можна нападати. атака проходить при суміші різних видів військ-кіннота і стрільці криють одне одного. для розбиття строю ворога використовують артилерію (артпідготовкою) при великій кількості армій обох сторін в першу потрібно воювати ефективною артилерією. при швидкій грі битва лоб влоб використовується в останню чергу коли оборона ворога повністю сформована і диверсії втрачають свою ефективність. тому потрібно робити все щоб перешкодити налагодженню оборони ворога.
-коли гра з часом ненападу : поскільки з часом ненападу оборона ворога більше меньш налаштована то сенс диверсій не є таким важливим.. тому основний бій проходить повільним наступанням в одну точку - щоб прорвати оборону ворога і добратись до його економічних ресурсів. для прориву оборони використовується артилерія яку прикривають стрільці яких криє кіннота. кіннота також має швидко реагувати на різні можливі ситцації коли можна захопити ворожу артилерію чи перехопити ворожі диверсійні маневри. зустрічі військ обох суперників в чистому полі потрібно шляхом маневрів перетягнути перевагу на свій бік. тобто спробувати обложити військо суперника з різних сторін - розділити його чи навпаки зігнати в одне місце яке потім розбити артобстрілом.при атаці не слід забувати і про оборону і можиливу загрозу диверсійних маневрів чи контр наступу суперника-для цього невелику частину війська слід тримати на базі. також можна використовувати заманливі маневри в ситуаціях коли війська суперників вишикувались один перед одним на відстані артилерії - в такому випадку можно невеликим кінним загоном взаманювати ворожі сили ближче до своїх стрілків чи зібрати їх в одну точку щоб нанест артобстріл. при наявності в суперника багатоствольних пушок при атаці потрубно наступати під таким кутом щоб ці пушки при вистрілі влучували в свої війська. також багатостволки можна знешкоджувати гаубіцами які також ефективні проти великої кількості війська противника.
різні дрібниці і види диверсій:
-коли захоплюється ворожий робітник-щоб викрасти націю не потрібно його гнати з ворожої території-для цього просто вибравши цього робітника потрібнозамовити в нього його городський центр і на мапі вибрати свою базу і заказати будівлю в себе на тереторії-потім цей селюк вже непотрібен. просто добудовується ворожий г.центр і розвивається ворожа нація
-при швидкій грі диверсію ефективно проводити в вигляді кружляннь навколо бази ворога тим самим виманюючи ворога - є ймовірність що селюки побіжать за вами і їх можна буде захопити.
-при наявності часу ненападу можна забігти декількома кінниками на ворожу територію і заховати їх в місці яке найнедоступніше ворогові і дочекатись закінчення ч.н. і тоді зробити диверсійні атаки і захопити ворожу націю
-при грі на середземноморрі треба розтавляти одиничних юнітів по всій мапі до тих пір поки не зявиться повітряна куля і можливе захоплення "потЄряних" селюків ворога.
-при грі на островах з часом ненападу можна засадити декілька паромів з військами і завезти їх в інший кут мапи - з відки можна провести диверсійну висадку в момент коли закіньчиться час ненападу.
-при грі на островах без часу ненападу ефективна тактика як найшвидше збудувати паром і засадити на нього селюків яких завезти на ворожий острів і там будувати ДИПЛОМ.Центр в якому замовляються війська які як мінімум гарно затримають розвиток суперника і як максимум винесуть ворога
-коли ворог будує башні за камьяною огорожею можно поставити юніта так щоб башня стріляючи в юніта розбивала власну огорожу
©2008 Zanyda(igro-mir.at.ua)
ну от все що згадав
сподіваюсь ви уважно прочитаєте
і якщо будете слідкувати моїм радам - тоді все буде вирішувати фарт і skill